El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Serà a partir de les 17.00 hores i la ciutadania podrà participar-hi presencialment des de les 19.00 hores en l'apartat de precs i preguntes
L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous 23, a partir de les 17.00 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal corresponent al mes de febrer.
La sessió es retransmetrà en directe pel Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament i en les xarxes socials del Gabinet: Facebook i Twitter.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, presidirà el Ple i la ciutadania podrà intervindre en el torn de Precs i preguntes des de les 19.00 hores, aproximadament, de manera presencial. L'ordre del dia de la sessió plenària serà el següent:
ORDRE DIA SESSIÓ ORDINÀRIA PLE CORPORACIÓ DIA 23 DE FEBRER DE DOS MIL VINT-I-TRES
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA.
SECRETARIA GENERAL:
EDUCACIÓ:
MANTENIMENT:
PARTICIPACIÓ CIUTADANA:
SERVEIS SOCIALS:
SECRETARIA GENERAL:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L’ACCIÓ DE GOVERN LOCAL.
SECRETARIA GENERAL:
INTERVENCIÓ:
PRECS I PREGUNTES

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+