Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña


El grup de voluntariat ambiental de l'Ajuntament de Sagunt, la Colla Verda i Acció Ecologista –Agró, celebren el 15 aniversari. El dissabte 3 de desembre es van donar cita en la Casa Peña per a preparar el nou programa d'activitats per a 2017. Aquest nou calendari comptarà amb les propostes i recomanacions de la gent que va voler participar.


Per part de l’entorn on es porten a terme estes activitats, l’alcalde afegix que la Colla Verda “centra molt les seues activitats a un lloc magnífic com és la Casa Penya, per a desenvolupar totes les tasques de neteja, plantació i observació de flora i fauna”. “Des de l’Ajuntament, donem l’enhorabona a la Colla Verda i Acció Ecologista-Agró perquè continuen amb el seu treball i rebent la nostra col·laboració”, assegura l’alcalde.

El principal objectiu va ser reconèixer la tasca de tots els voluntaris. Va començar a les 10:30, amb una xarrada sobre els diferents paratges naturals de Sagunt. A continuació, va haver-hi un taller participatiu amb la finalitat de preparar i dissenyar, entre tots els assistents, un calendari d'activitats de 2017 incloent les inquietuds d'aquells que van assistir. Per a finalitzar el matí, van poder gaudir de l'aperitiu musical a càrrec de Són d’Ací i del tast de cerveses artesanals per part de Murbitter.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny