El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Els objectius del taller són treballar la competència comunicativa en valencià a través del coneixement de les pràctiques artístiques i del patrimoni cultural entre altres finalitats

La cantant Colomet visitarà demà, 9 de maig, l’Auditori Joaquín Rodrigo de Sagunt per fer un taller de música en valencià a l’alumnat dels instituts de la ciutat. Esta activitat està inclosa en la programació de la Coordinadora per l’Ensenyament en Valencià del Camp de Morvedre (CEVCAMP).
Els objectius del taller són treballar la competència comunicativa en valencià a través del coneixement de les pràctiques artístiques i del patrimoni cultural, així com fomentar valors socials, actituds lingüístiques normalitzadores de la llengua, i altres continguts lligats al currículum escolar vigente.
També té la finalitat de ser una proposta de vivència conjunta entre joves de la localitat que estudien en centres educatius diferents, un punt de trobada cultural, social i educatiu i promoure l’àmbit artístico-expressiu mitjançant el treball col·laboratiu i en context, com a àmbit generador de coneixements, entre altres aspectes.
El CEVCAMP celebrarà el pròxim 13 de maig el festival Fescamp a Benifairó de les Valls, i amb este taller preparatiu es pretén tindre una bona acceptació entre el públic juvenil, segons han informat des de l’organització.
El Gabinet de Promoció del Valencià de l’Ajuntament de Sagunt porta a terme estes accions per fer efectiu el compromís municipal de promoció de l’ús del valencià en totes les manifestacions de la vida social, en la recuperació i el foment de la llengua pròpia a través de la creació artística com a expressió de la creativitat humana, han explicat des del departament.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+