Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Serà el dissabte 18 a les 20 hores a l'Auditori Joaquín Rodrigo

L'orquestra de la Societat Musical Lira Saguntina interpreta este dissabte el seu tradicional concert de primavera. Serà a les 20 hores a l'Auditori Joaquín Rodrigo. Es tracta d'una actuació de música clàssica i 90 minuts de duració. L'entrada és lliure i gratuïta fins a completar l'aforament de la sala. Esta actuació musical forma part de la programació primaveral de la delegació de Cultura.
L'orquestra estarà dirigida per Ramón Zacarías Cerdá i encapçalada pel solista Omar Vilata Balaguer al piano.
El concert estarà dividit en dos parts. La primera part començarà amb la interpretació de l’Obertura de El árbol de Diana (1787) de Vicente Martín i Soler, i a continuació executaran la Sinfonía núm. 26 Hob. I:26 en re menor “Las lamentaciones” (1768), en concret les peces Allegro assai con spirito, Adagio y Minueto-Trio, de Franz Joseph Haydn.
En la segona part de l'actuació es podrà gaudir de les peces Molto allegro con fuoco, Andante y Presto - Molto Allegro e vivace de la obra Concierto para piano núm. 1 Op. 25 en Sol menor (1830) de Felix Mendelssohn Bartholdy.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny