El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

La present exposició, organitzada per la Conselleria d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori a través de la Càtedra Demetrio Ribes, sota el títol El Camp de Morvedre. Indrets i paisatges de l'obra pública, mostra una selecció de 17 elements de l'obra pública i del transport conservats a la nostra comarca.
L'exposició, que estarà oberta del 5 al 31 d’octubre al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt, ofereix un enfocament estructurat a través de les diverses xarxes que es troben en el territori com ara les de transport, on s’inclou la xarxa de carreteres, la ferroviària i la marítima, així com les xarxes de telecomunicació, les hidràuliques i les de defensa.
Amb una extensa visió cronològica i tipològica de la selecció realitzada, l’exposició presenta uns elements de gran reconeixement patrimonial, com els vestigis de la Via Augusta o el conjunt defensiu del Grau Vell, amb d’altres menys coneguts, com la torre de telegrafia òptica situada a l’interior del castell de Sagunt o els ponts que salven el Palància i els barrancs de Linares i de la Maladitxa. Així mateix, també destaquen infraestructures de major envergadura, com les de les tres línies de ferrocarril que vertebren la comarca o aquelles que permeten la distribució de les aigües, com la séquia Major de Sagunt i la Font de Quart.
L’exposició va lligada a la publicació Les obres públiques en les comarques valencianes. Indrets i paisatges. El Camp de Morvedre, inclosa amb el núm. 24 de la col·lecció de Quaderns del Museu del Transport, la qual es pot adquirir a les llibreries Llig o online a www.llig.gva.es.El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+