Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'Equip de Govern de l'Ajuntament de Sagunt ha proposat destinar 2 milions d'euros per a començar a treballar amb els resultats del procés de pressupost participatiu engegat per la delegació de Participació Ciutadana, mancant la seua aprovació en un pròxim ple. La regidoria ha recorregut quasi la totalitat del municipi de Sagunt per a poder conèixer els seus punts febles i millorar-los. Després de la reunió del passat dilluns 7 de novembre, ja es coneix quins són els temes que més preocupen als veïns: l'aparcament, l'ús de la bici, la necessitat d'espais públics de convivència o la millora i el manteniment de places, jardins, parcs i zones verdes, entre uns altres.
Els pressupostos participatius són una iniciativa que agrada a la ciutadania, però en l'última taula van mostrar preocupacions sobre la seua continuïtat: “En el 2006 es va engegar l'Agenda 21 i no es va aconseguir pràcticament gens, esperem que aquesta segona oportunitat servisca per a molt”. Les associacions de veïns, les més actives, també mostren els seus dubtes“en el cas que l'Equip de Govern canvie en la pròxima legislatura”. Des d'aquesta regidoria van a fer el possible per “vetlar pel seu compliment, ja que la participació ciutadana és un dret constitucional”.
Els assistents a la taula també reclamen “més publicitat sobre els treballs que es duen a terme, ja que volem saber que allò que demanem es fa”, així com publicitar també el procés participatiu i els plans d'actuació proposats per la ciutadania. Durant la sessió, Pablo Abelleira, regidor de Participació Ciutadana, va assegurar: “Hem parlat amb altres membres implicats de la comissió i ens hem compromès a aportar programes concrets d'actuació municipal per a la pròxima sessió.” Els assistents els insten a “prioritzar i calendaritzar” les accions que es duguen a terme.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny