El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Joan Calabuig, nou president de l'Autoritat Portuària de València, ha mantingut una reunió amb l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, que li ha traslladat les inquietuds de la ciutat respecte al port marítim, i altres membres de l’equip de govern

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha rebut a l'Ajuntament de Sagunt, per primera vegada, al recentment nomenat president de l'Autoritat Portuària de València (APV), Joan Calabuig. Tots dos han mantingut una reunió molt estesa en la qual hi ha hagut sintonia i en la que l'alcalde de Sagunt li ha traslladat totes les inquietuds de la ciutadania i les empreses i sindicats respecte al port marítim.
En la citada reunió s'ha parlat d'infraestructures, entre les que es troba la connexió ferroviària al port marítim amb el nou accés sud de manera viària, per a traure el trànsit pesat pròxim al nucli urbà del Port de Sagunt, i de la finalització del moll central de la Dàrsena II. Així mateix, s'ha exigit «que es faça un millor aprofitament de les superfícies del port abans de parlar d'ampliacions» tal com ha confirmat Darío Moreno. També s'ha tractat en la reunió l'obertura del port cap a la ciutat.
«S'estan fent els passos que volíem veure respecte al Pantalà terrestre i quant al Pantalà marítim, però cal continuar avançant en eixa gran zona d'integració port-ciutat», ha assenyalat Darío Moreno. L'alcalde de Sagunt ha reconegut que, en els últims anys l’APV ha atés més les necessitats reals de la ciutat. També ha reconegut que espera que l’APV «done eixos passos decidits per a aprofitar des de l'àmbit social i urbà, però també des de l'àmbit econòmic totes les oportunitats».
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+