El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
És l'última oportunitat d'apreciar en viu a Sagunt la interpretació de les obres que la Banda portarà al certamen de Bandes de la Diputació de València

La Banda Simfònica de la Lira Saguntina oferirà un concert extraordinari i gratuït dissabte que ve 29 d'abril a les 20 hores a l'Auditori Joaquín Rodrigo. Aquesta actuació s'emmarca dins dels concerts de preparació de cara al Certamen de Bandes de la Diputació de València, que tindrà lloc el 6 de maig a l'Auditori Antonio Cabeza de Paterna i en el qual la Banda Simfònica participarà en la Secció Primera davall la batuta del seu director, Daniel Olmos Herrero.
L'audició del 29 d'abril tindrà una duració de 60 minuts i començarà amb Goya, una obra del compositor saguntí Julián Palanca Masià; també interpretaran Gloses II d'Estimant Blanquer Ponsoda. Finalment, la Banda Simfònica de la Lira Saguntina clausurarà la seua interpretació amb l'obra Tierra Mítica de Bernardo Adam Ferrero dividida en quatre parts: Arco Mediterráneo, Nocturno y danza en las noches de plenilunio, El mar i La tierra bendecida.

La Junta Directiva, presidida per Josep Manuel Tarazona, en una carta dirigida als seus socis, ha expressat que necessiten el suport i acompanyament de la societat tant en els concerts de preparació com en el certamen: «La vostra estima, calor i suport és fonamental per als músics de la banda. Setmana rere setmana, estan treballant amb il·lusió i implicació per a poder aconseguir els millors resultats en el certamen. Per este motiu, el nostre director Daniel Olmos Herrero, demana als socis, amics i amigues de la Lira que ens donen suport en este projecte», ja que és «un esdeveniment únic en la història de la nostra entitat i el nostre poble».

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+