El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'artista Miquel Amer dóna una sèrie de quadres a l'Ajuntament de Sagunt. L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, i el regidor de Cultura, José Manuel Tarazona, han rebut este matí a l'artista que els ha fet lliurament d'una part els quadres. La sèrie donada representa les quatre estacions de l'any, de les quals hui s'han lliurat la primavera i la tardor.
Quico Fernández assegura que “estem molt agraïts de la seua generositat. Miquel Amer és un dels artistes de major trajectòria de la nostra comarca, una comarca que ha donat al llarg dels anys grans pintors i grans artistes”.
José Manuel Tarazona també ha volgut expressar el seu agraïment amb “el lliurament que ha fet a l'Ajuntament un gran artista com és Miquel. Estem molt contents i és una gran satisfacció per a nosaltres que un artista de la comarca faça un lliurament tan important de la seua obra a l'Ajuntament”.
L'alcalde destaca la política de l'Ajuntament de Sagunt “no ara que governem nosaltres, sinó la de l'Ajuntament en si, que és recolzar als nostres creadors, oferir-los espais on poder exposar i que ens haja donat estos quadres és una satisfacció i molt prompte els tindrem penjats”.
Per la seua banda, Miquel Amer dóna les gràcies a l'Ajuntament i als promotors de l'exposició Empremptes que va estar fa mesos en el Centre Cultural Mario Monreal.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+