El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L’exposició estarà oberta a la ciutadania fins al 30 de juny

L’alumnat de pintura del Campus Obert a la Ciutadania va inaugurar la seua exposició anual Naturaleza y vida en macro. Va ser a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt (c/ Progrés, 9), vam poder gaudir d’uns 37 treballs al voltant de la natura més propera. Esta exposició es podrà veure a la Casa Municipal de Cultura fins al 30 de juny.
El lloc es va omplir de flors, insectes i altres elements amb una proporció augmentada que ens permetia contemplar millor els detalls. La professora Inma va explicar les tècniques utilitzades per l’alumnat del nivell avançat. També va agrair a l’alumnat-professorat que feren els tallers d’experiències compartides.
Esta és una nova experiència que s’ha encetat este curs, on alumnat voluntari ensenya, mitjançant un taller, tècniques que dominen. En este cas, l’alumna Amparo Ruiz, proposà pintar la mateixa rosa per veure la varietat creativa dels artistes i la tècnica de flors. Per la seua banda, l’alumne Vicente Ortí, explicà la tècnica de les fotografies acolorides.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+