El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

La Generalitat anuncia la construcció de Parc Sagunt II. El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat hui durant el debat de política general en Les Corts la iniciativa de construir 6 milions de metres quadrats per a ampliar l'oferta d'espais de gran dimensió a empreses.
L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, després de conéixer la notícia assegura que este anunci “posa de manifest el compromís absolut i ineludible de la Generalitat amb la nostra ciutat i en este cas concret amb el projecte de Parc Sagunt que, com he anunciat estes setmanes anteriors, és absolutament necessari i prioritari perquè el creixement econòmic i de la reindustrialització, del que Sagunt és protagonista, planteja la necessitat de recuperar molt del temps que s’ha perdut”.
Fernández afirma que “l'anterior administració valenciana ha perdut moltíssimes oportunitats, ha deixat abandonat el parc i sobretot no ha planificat correctament l'ampliació. Per tant, nosaltres ja hem demanat una reunió, si és possible per a la pròxima setmana, per a coordinar-nos tant la Conselleria d'Economia, la Conselleria de Territori i l'Ajuntament per a elaborar el pla que ens ha de portar al més prompte possible a disposar d’este sòl per a la demanda que és previsible en els pròxims mesos”.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+