Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
En l'edició d'enguany, la gran protagonista és la celebració de l'aniversari d'este projecte, ja que celebra els seus 30 anys de vida

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor de Joventut i Infància, Roberto Rovira, han visitat este matí l’Escola d´Estiu Morvedre a la Mar 2024, que compta amb més de 500 menors de 3 a 12 anys distribuïts en cinc seus. En esta ocasió, la visita ha recorregut els centres del Port de Sagunt en els quals se situa este campus, que són el CEIP María Yocasta, el CEIP Begoña i el CEIP Victoria i Joaquín Rodrigo.
El regidor de Joventut i Infància ha manifestat que estan molt contents amb el treball dels monitors i les monitores: “Són més de 500 places per als xiquets i les xiquetes de la ciutat, unes places que ajuden els pares i les mares a la conciliació familiar durant l'estiu”. L'edil de l'Ajuntament de Sagunt també ha explicat en què invertixen el temps els i les participants de l’Escola d’Estiu: “Es fan activitats d'oci educatiu, culturals, dinàmiques a la platja… un dels aspectes més importants és el foment de la creativitat i el pensament crític”.
L’Escola d´Estiu és un projecte d'educació en el temps lliure, organitzat pel departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt, amb el qual es pretén que els menuts i les menudes de la ciutat puguen realitzar activitats lúdiques i educatives en les seues vacacions estiuenques. En l'edició d'enguany, la gran protagonista serà la celebració de l'aniversari d'este projecte, ja que celebra la seua tercera dècada de vida davall el lema ‘30 anys d'oci educatiu’.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny