El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles



L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, el regidor de Cultura, José Manuel Tarazona, i altres regidors de l'Equip de Govern van visitar ahir l'exposició FUTUR de la Tira de Dones, una mostra d'obres penjades de les balconades del carrer Castell. Els van acompanyar la gran majoria d'artistes del col·lectiu que van explicar cadascuna de les peces d'art exposades.

Les artistes que exposen i han donat la seua particular visió del futur són Amparo Gómez, Amparo Muñoz, Amparo Ripollés, Anna Pastor, Arantxa Blasco, Clara Salines, Elena Roca, Elena Uriel, Elena Zaragozá, Encarna Sarió, Encarna Tort, Estefanía Sánchez, Estíbaliz García, Inma Ortega, Laia Navarro, Laura Orts, Lorena Cuenca, Majo Pardo, Nieves Tarrazón, Omaya Amr, Savina Requena, Teresa Martínez, Teresa Queralt, Úrsula Peruga, Vicenta Martín, Visi Planells, Yolanda Ferrer.

El col·lectiu de dones artistes vinculades a Sagunt planteja, cada 8 de Març des de ja fa 25 anys, el repte de fer una exposició en la qual cadascuna de les seues obres és una peça d'una unitat major, encara que en esta ocasió ho han fet coincidir amb el Festival Sagunt a Escena, traient-la de l'espai expositiu tancat i que siguen les peces les que s'aproximen a la societat, facilitant d'esta forma el diàleg entre els ciutadans i les obres.
Amb esta mostra, la Tira de Dons pretén utilitzar com a “sala d'exposicions a l'aire lliure” la pujada del castell, des de la plaça Major fins al Teatre Romà. D'esta manera, “el patrimoni del casc antic de la ciutat és el suport de les obres, propiciant el maridatge entre arts plàstiques i escèniques”.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+