Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Com a conseqüència, el CF Mare Nostrum farà les seues jornades de portes obertes en el camp del Poliesportiu Municipal (internuclis)

L'Ajuntament de Sagunt, com és habitual, farà tasques de manteniment en les instal·lacions del camp de futbol San Francisco de Borja, terreny de joc del CF Mare Nostrum. Les tasques de ressembrada del camp començaran dilluns que ve 3 de juny, per este motiu el club no podrà utilitzar les instal·lacions.
El regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón, ha expressat: «Sent conscients que el Club de Futbol Mare Nostrum tenia previst iniciar esta setmana vinent les seues jornades de portes obertes, hem posat a la seua disposició el camp del Poliesportiu Municipal (internuclis) perquè puguen dur a terme les seues activitats».
Timón també ha demanat disculpes a tots els usuaris i usuàries, i especialment al CF Mare Nostrum, pels inconvenients que puguen ocasionar les tasques que es duran a terme. Les mateixes, assegura, «són fonamentals per al correcte manteniment del terreny de joc» i, segons el criteri tècnic de l'empresa adjudicatària, «és obligatori realitzar-les en l'actual estació per a garantir un resultat òptim».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny