Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
En esta activitat educativa participa l'estudiantat de diferents instituts públics de la ciutat

Hui, 12 dels 17 alumnes dels instituts públics de la ciutat que han sigut premiats en la Lliga Matemàtica han visitat l'Ajuntament de Sagunt. Els han rebut al saló de plens l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor d'Educació, Raúl Palmero. Concretament, han sigut estudiants de l'IES Clot del Moro, l'IES Jaume I, l'IES Camp de Morvedre, l'IES Nº5 i l'IES María Moliner.
Nou dels alumnes han aconseguit premi, mentre que la resta ha rebut un diploma en la citada lliga. L'activitat educativa Lliga Matemàtica es dividix en tres nivells: un per a 1r i 2n de l'ESO, un altre per a 3r i 4t de l'ESO, i un tercer per a 1r i 2n de Batxiller. Les tres primeres persones classificades de cada nivell reben premi, mentre que les que han quedat en quarta i cinquena posició reben un diploma pel seu treball. Tal com asseguren els centres, les matemàtiques són un eix fonamental en el desenvolupament de tota persona.
Darío Moreno i Raúl Palmero han donat l'enhorabona als alumnes guardonats. A més, Moreno ha assegurat que «les matemàtiques donen una visió diferent del món» i ha ressaltat que l'alumnat premiat es convertix en «una inspiració» i «un bon exemple» i que els seus èxits «tenen un impacte positiu per a la societat». D'altra banda, Palmero ha afirmat que «és un honor comptar amb gent tan bona en l'àmbit de les matemàtiques» a la ciutat.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny