Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut per part de la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives una subvenció de 200.000 euros per al desenvolupament d'itineraris integrats per a la inserció sociolaboral de persones en situació o risc d'exclusió social per als exercicis 2016 i 2017.
El projecte, elaborat conjuntament per tècnics de Promoció Econòmica i Serveis Socials, ha dissenyat una sèrie d'accions d'inserció laboral per la qual el personal tècnic contractat per a l'ocasió treballarà directament amb aquella població que més problemes presenta per a incorporar-se al món laboral.
El regidor de Promoció Econòmica, José Vicente Muñoz, assegura que aquest programa “és una eina potent i propera que tracta d'incidir en la població més vulnerable del municipi i la que normalment queda al marge de les accions formatives per a incorporar-se en el món laboral”. Entre les accions contemplades es preveu la realització d'entrevistes personals on detectar necessitats formatives i dotar-los d'habilitats socials bàsiques que els ajuden a trobar un lloc de treball.
Muñoz ha destacat Muñoz ha destacat “l'esforç conjunt dels dos departaments per ampliar la cobertura d'accions existents per a fer més social el treball diari del nostre ajuntament. Amb aquest projecte anem a incorporar personal tècnic especialitzat en la inserció laboral i que va a treballar per i per a aquest col·lectiu tan necessitat”.
El projecte inicialment està programat per al 2016 i 2017, però pot perllongar-se en el temps segons la viabilitat del mateix i les especificitats marcades en les futures convocatòries, que es marquen des de l'òrgan autonòmic del que sorgeix.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny