El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

L'Ajuntament de Sagunt remet a la Direcció Valenciana de Seguretat l'informe del futur pavelló esportiu del Port de Sagunt. Després de rebre una resposta sol·licitant l'aclariment de certs aspectes de seguretat, la delegació d'Activitats de l'Ajuntament de Sagunt lliura un projecte visat pel Col·legi d'Enginyers.
El regidor de Contractació, Pepe Gil, assegura que ahir dilluns “lliuràrem en mà al cap del departament d'Espectacles el projecte refós perquè puguen fer una valoració ràpida i a partir d'ací poder començar la licitació del pavelló”. Respecte a la licitació, el delegat assenyala que la intenció és “publicar-ho en el DOCE, per a donar una màxima publicitat i que les possibilitats s'estenguen a empreses de tot Europa”.
El motiu pel qual s'ha realitzat un nou informe ve de la sol·licitud per part del departament d'Espectacles de la necessitat d'un projecte conjunt amb totes les particularitats i visat pel Col·legi d'Enginyers. Una vegada lliurat el projecte “queda esperar que ens informen de les modificacions que s'han de realitzar”.
Gil afirma la seua sorpresa en rebre esta notícia, ja que “és un pavelló que porta molts anys construint-se i fins hui cap altre pavelló ha hagut de passar pel departament d'Espectacles. D'esta manera, des de l'Ajuntament anem a fer un seguiment diari, com ja s'està fent conjuntament amb el regidor d'Esports, Miguel Chover, perquè, quan s'hagen complit els terminis, es puga adjudicar l'obra i s’acabe dins del termini i en la forma escaient el pavelló d'handbol”.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+