Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña



Les exposicions han provocat gran interès a la població gal·la agermanada amb Sagunt. La inauguració ha comptat amb la presència de l'alcalde de Millau, Cristophe Saint Pierre; la regidora de Cultura, Karine Orcel; Antonio Verdugo, Juan Higueras, Jacques Cohen (president del comité d'agermanament) i el regidor de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, Jose Manuel Tarazona qui ha volgut "agrair a l'Ajuntament de Millau i als seus responsables polítics que este esdeveniment, que va nàixer el passat mes de març, quan la nova delegació de Millau va vindre a Sagunt a conéixer el nostre poble i les Falles, s'haja convertit en una realitat que enforteix els nostres llaços d'amistat mitjançant la cultura popular i més ara que les falles han sigut declarades Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat”.

D'esta forma, Millau s'ha convertit en la primera ciutat europea on es poden contemplar físicament ninots de falla i un reportatge fotogràfic sobre l'evolució i contingut artístic de les Falles. Tarazona ha volgut afegir que “els dos treballs destaquen per la qualitat de les obres presentades i el reconeixement explícit del poble de Millau cap a la capacitat artística d'Antonio Verdugo i Juan Higueras".

"Deux Creations Falleres" és una exposició on Antonio Verdugo ha realitzat, transportat i presentat dos ninots a grandària real, des del seu taller a Sagunt. Estes figures representen a dos personatges tradicionals de contes i ha donat lloc a una gran expectació. Caldria destacar també els dos tallers sobre composició i creació del ninot de falla en l'Associació d'Artistes del Molí Vell de Millau en els quals hi ha hagut una gran participació.


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny