Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Este esdeveniment esportiu es disputarà del 25 al 28 de juny en el Poliesportiu Municipal (internuclis), el pavelló René Marigil, el pavelló del Poliesportiu José Veral i el pavelló poliesportiu Port de Sagunt

L'Ajuntament de Sagunt ha presentat este matí la primera edició de la Sagunt Futsal Cup en el saló de plens del Consistori, un torneig organitzat per l'Associació Esport, Oci, Cultura i que compta amb la col·laboració de les regidories d'Activitat Física, Salut i Esports i de Turisme. Este esdeveniment esportiu es desenvoluparà entre el 25 i el 28 de juny en el Poliesportiu Municipal (internuclis), el pavelló René Marigil, el pavelló del Poliesportiu José Veral i el pavelló poliesportiu Port de Sagunt. Participaran en el torneig equips de la Comunitat Valenciana i de la Comunitat de Madrid.
En l'acte de presentació de la Sagunt Futsal Cup han estat presents l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón; i com a organitzador i en representació de l'Associació Esport, Oci, Cultura, José Luis Pradas.
En esta primera edició de l'esdeveniment es competirà en tres categories que aglutinaran més de 250 jugadors i jugadores: Aleví, Infantil i Cadet. Els partits es jugaran els dies 25, 26 i 27 a la vesprada i el dia 28 al matí, quan es juguen les finals i es faça el lliurament de trofeus i obsequis a tots els i totes les participants.
Javier Timón ha assegurat: «Que se'ns tinga en compte fora de les nostres fronteres per a albergar este tipus d'esdeveniments és una enorme satisfacció». Així mateix, ha volgut destacar «eixa mirada cap a l'esport base» que té l'esdeveniment, «una cosa plenament alineada amb els objectius estratègics del departament d'Activitat Física, Salut i Esports i del propi Ajuntament. Una de les nostres majors responsabilitats està en la promoció de l'esport de base», ha afegit.
D'altra banda, Timón ha ressaltat la col·laboració entre els departaments d'Activitat Física, Salut i Esports i de Turisme: «Eixa estratègia comuna que compartim juntament amb el departament de Turisme es traduïx en beneficis com el retorn econòmic per a la nostra ciutat que ajuden a desestacionalitzar el turisme».
José Luis Pradas, per la seua banda, ha explicat que l'objectiu principal del torneig és «que els xiquets que normalment participen en la seua àrea geogràfica es desplacen i tinguen eixa experiència». A més, ha posat en valor les «grans instal·lacions» amb les quals compta Sagunt i ha ressaltat també el vessant turístic del torneig, ja que als 250 jugadors i jugadores els acompanyaran les seues famílies.
Alguns dels equips que participaran en la Sagunt Futsal Cup són: Atlètic Morvedre FS, CDE San José de Valderas FS (Comunitat de Madrid), CFS Futur Vilamarxant o el Club Esportiu Senabre.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny