El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

La Junta de Govern Local de Sagunt, que s’ha reunit este matí, ha concedit subvencions a projectes dedicats a fomentar la participació ciutadana. Concretament, s'ha concedit un total de 12 subvencions, les quals sumen un total de 15.536 euros, a entitats municipals sense ànim de lucre que realitzen activitats destinades a promoure una xarxa ciutadana participativa, solidària, compromesa i que potencie serveis d'interès general per a la col·lectivitat. Les ajudes estan promogudes pel departament de Participació Ciutadana, la delegada de la qual és María Giménez.
Entre els beneficiaris d’esta subvenció es troben activitats recreatives o tallers amb assumptes de diversa índole com l'art, la pintura, el patrimoni, la cultura, el teatre o la naturalesa. Les entitats beneficiaries han sigut la Federació Saguntina d’Associacions de Veïns, l’Associació de Veïns La Forja, l’Associació de Veïns La Victoria, l’Associació de Veïns El Raval, l’Associació de Veïns Baladre i l’Associació de Veïns Pla del Bou.
A través d'estes subvencions, l'Ajuntament de Sagunt pretén donar resposta a diferents demandes socials i econòmiques, tal com arreplega l'ordenança de les bases reguladores de subvencions en règim de concurrència competitiva per al foment de la participació ciutadana, del passat 29 de març de 2016. De manera regular, este ajuntament destina importants recursos econòmics a l'acció de foment, destinats a promocionar activitats considerades d'interès general en l'àmbit de la participació ciutadana.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+