El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

La Junta de Govern Local ha aprovat les subvencions en matèria de promoció de l'esport i s'han atorgat 21 subvencions, amb un pressupost total de 112.642 euros, a entitats esportives i esportistes individuals amb l'objectiu de fomentar l'esport. El règim de concessió d’estes subvencions ha sigut per concurrència competitiva i s'han beneficiat un total de dotze clubs i dos esportistes individuals.
Les subvencions s'han distribuït sobre la base de diferents línies: competició federada de les entitats esportives (87.916 euros), competició federada d'esportistes individuals (5.000 euros), esport no federat (2.500 euros), organització d'esdeveniments esportius (15.726 euros), i promoció social de la pràctica esportiva (1.500 euros). El nombre de projectes a presentar pels interessats no podia excedir de tres per cadascuna de les línies subvencionables, excepte per a les competicions federades, tant d'entitats esportives com d'esportistes individuals, on únicament es podia presentar un projecte.
Enguany s'han aprovat les subvencions de promoció esportiva amb bastants mesos d'antelació respecte als anys anteriors, que se solien adjudicar al desembre, a fi que els clubs i esportistes puguen gaudir del pressupost abans del començament de les temporades esportives. “En esta ocasió, hem aconseguit avançar bastant el procés, de manera que, per a este mes de juliol, tots els clubs puguen rebre eixos diners i puguen organitzar la pròxima temporada amb garanties. Ha sigut un repte que s'ha pogut complir i jo estic molt satisfet”, ha explicat el regidor d'Esports, Miguel Chover.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+