Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

La regidoria de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt ofereix un autobús per a assistir al Saló del Manga de València. L'autobús té com a finalitat facilitar l'accés a la Fira de Mostres de València als joves menors de 18 anys estudiants en el municipi de Sagunt i joves entre 18 i 30 anys de la Comarca del Camp de Morvedre.
El termini d'inscripció finalitza el 23 de novembre. Les places són limitades i sol haver-hi una gran demanda. En les últimes edicions ha augmentat considerablement l'oferta, arribant fins i tot a disposar de dos autobusos. Els menors aniran acompanyats de dos monitors.
Les inscripcions (majors d'edat) i autoritzacions (menors d'edat) es poden descarregar en la web www.saguntjove.es i només es lliuren les inscripcions en la Casa de la Joventut de Sagunt o Casal Jove de Port de Sagunt, en horari de 9 a 13h.
La idea sorgeix d'un grup de corresponsals que van detectar la dificultat que els joves tenen per a traslladar-se en transport públic al recinte. És la 6º visita al Saló del Manga en la qual la regidoria disposa d'un autobús gratuït als joves del municipi per a facilitar el seu transport al recinte.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny