El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

La delegació de Joventut ha obert el termini de preinscripció, fins al 29 de setembre, dels grups de l'Aula Jove de Teatre per al curs 2017-2018. Joventut coordina els grups de l'Aula Jove (de 12 a 17 anys) de l'Escola Municipal de Teatre que estan dirigits a joves amb inquietuds artístiques que vulguen desenvolupar els seus recursos expressius i comunicatius en connexió amb la seua realitat social.
Aula Jove consta de tres grups diferenciats per nivells: nivell 1, dimecres de 16.30 a 18 h; nivell 2, divendres de 17 a 18.30 h; i nivell 3, dimecres de 18 a 19.30 h. Les activitats es desenvoluparan en el Casal Jove, d'octubre a juny, i el preu de matrícula és de 140 euros. Cal recordar que les places són limitades i la preinscripció es pot realitzar en el Casal Jove o en el Centre Cultural Mario Monreal. Per a més informació es pot cridar al Casal Jove (962683439) o a la Casa de la Joventut (962655880). A més, a finals de setembre també acaba el termini per a l’Esplai i l'Escola de Cinema.

Casal Jove
L'Escola Municipal de Teatre, dependent de les delegacions de Cultura, Educació i Joventut de l'Ajuntament de Sagunt, oferix tres programes diferents en relació a l'edat: Jugant al teatre (de 6 a 12 anys), Aula Jove (de 12 a 17 anys) i Formació actoral (a partir de 18 anys). Enguany ha rebut la menció d'honor en els Premios Buero de Teatro Joven, organitzats per la Fundación Coca Cola, per l'ús del teatre com a eina per al debat juvenil. El guardó va ser atorgat a l'obra Die Selektion, interpretada per un dels grups de teatre de l'Aula Jove.
Lliurament de Premios Buero de Teatro Joven
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+