El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

Hui, dilluns 4 de setembre, s'ha obert el termini d'inscripció per a les activitats del programa Esport en Edat Escolar, que servirà perquè xiquetes i xiquets, des de primer de primària a quart d’ESO, s'inicien en els esports i practiquen activitats físiques. La iniciativa és fruit del programa de foment de l'esport en edat escolar, promogut per l'Ajuntament de Sagunt a través de la delegació d'Esports.
Durant els pròxims 16 dies es podrà inscriure als jóvens mitjançant l'emplenament i lliurament d'una sol·licitud d'inscripció en qualsevol dels següents centres esportius locals: pavelló José Veral, piscina Almudàfer, piscina Inter Nuclis i piscina Casa de la Joventut. L'horari d'atenció serà de 8.30 a 14 h al matí i de 16 a 21 h a la vesprada.
Enguany, l'oferta d'activitats consta de 13 disciplines: escacs, atletisme, bàsquet, handbol, futbol-sala, gimnàstica aeròbica, gimnàstica estètica, gimnàstica rítmica, lluita, multiactividad, multiesport, tennis i tennis de taula. Les categories d'inscripció per edat dels xiquets i les xiquetes són de prebenjamín (6 a 7 anys), benjamí (8 a 9 anys), aleví (10 a 11 anys), infantil (12 a 13 anys), cadet (14 a 15 anys) i categoria especial (6 a 15 anys).
Amb la iniciativa Esport en Edat Escolar, l'Ajuntament de Sagunt posa a la disposició dels més jóvens l'oportunitat d'iniciar-se en l'esport i, així, adquirir experiència en les activitats físiques, promovent els hàbits saludables i la participació en grup.
Més informació en el següent enllaç:

Festa d'esports que va tancar el curs del programa Esport en Edat Escolar 2016-2017
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+