El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles


La regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Sagunt inicia les obres del canvi de la gespa artificial del camp del Fornàs. La nova gespa suplirà l'actual a causa de la mala qualitat de l'anterior instal·lada fa 10 anys, un drenatge insuficient i el mal estat en què es troba.
L'adjudicació de les obres va ser per a l'empresa OPSA Obras y Pavimentos Especiales, S.A., que és l'encarregada de dur a terme les obres de retirada de la gespa existent per a la seua reutilització, la planimetria del camp i la realització d'obres auxiliars necessàries per a la col·locació i instal·lació de l'equipament esportiu, així com el manteniment durant 5 anys i vetlar pel seu bon ús oferint recomanacions.

El regidor d'Esports, Miguel Chover, ha assistit hui al camp del Fornàs per a visitar les obres que van començar ahir i assegura que era “una vella aspiració del Club Deportivo Acero. És una gespa que porta molts anys, que estava molt deteriorada i, per tant, s'ha iniciat el procés de canvi perquè els jugadors del C.D. Acero puguen disputar els partits en les millors condicions”.
Les tasques que s'estan realitzant en estos moments són les de retirada de la gespa amb maquinària i personal especialitzat per al seu posterior aprofitament en altres emplaçaments. Les màquines separen el cautxú i l'arena de la gespa per a emmagatzemar-la en rotllos i classificar-la segons la seua possible utilitat.

A més, una vegada finalitzada la tasca de renovació del verd, l'empresa adjudicatària també durà a terme l'ampliació de 50 centímetres del terreny de joc per a poder així, amb altres aspectes, complir amb criteris europeus i amb el certificat de qualitat FIFA Quality Pro.


El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+