Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro




Quant a obra de paleta, s'han realitzat treballs per rehabilitar les façanes dels edificis, les porxades, les voreres, cornises i la font existent en el passeig. També s'han realitzat labors de col·locació de paviment, tancament de finestres, encofrats, construcció de rampes, reparació de jardineres, col·locació de vorades, allisat de formigó, etc. Pel que fa a jardineria, s'ha netejat el terreny, s'han realitzat plantacions, s'han obert camins i s'han instal·lat boques de reg. En referència a la pintura, s'han realitzat diverses actuacions.
A més de la formació en les tres especialitats, tots els participants han rebut un curs de prevenció de riscos laborals i, concretament, els alumnes de jardineria, una acció formativa sobre tractaments fitosanitaris. A més, també han realitzat una visita al Centre d'Educació Mediambiental de la Comunitat Valenciana (CEACV) la finalitat de la qual ha estat el foment de la sensibilització cap al medi ambient. Així mateix, s'han format en matèries com a informàtica, igualtat de gènere i inserció laboral.


El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)