Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El turisme nacional ha representat el 57 % dels visitants, mentre que l'internacional ha suposat el 43 %

Agost ha finalitzat amb un bon balanç en matèria de turisme a la ciutat de Sagunt, on els allotjaments hotelers han arribat al 95 % d'ocupació, mentre que l'any 2023 va ser del 89 %, segons les dades facilitades pel departament de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt.
Les pernoctacions han sigut d'una mitjana de 3 - 4 dies, representant el turisme nacional el 57 % i l'internacional 43 % d'elles. Cal destacar l'augment de pernoctacions de visitants internacionals, ja que l'any 2023 va ser d'un 32 % i enguany ha augmentat en més d'un 10 %.
Quant a les oficines i punts d'informació turística han atés a més de 5.000 persones, dada que és similar a les visites rebudes pel Castell, monument més visitat de la ciutat, seguit per la Casa dels Berenguer. Un 65 % d'estes atencions han sigut de turistes nacionals, mentre que el 35 % restant han sigut turistes internacionals. Les procedències principals han sigut Madrid, Comunitat Valenciana i Aragó quant a turistes nacionals, i França suma més del 30 % dels turistes internacionals que ens han visitat este estiu. Les visites al Patrimoni Industrial han tingut gran acollida este estiu, amb les visites al Horno Alto i a la Nave de Efectos y Repuestos, oferida per la Fundació de la Comunitat Valenciana de Patrimoni Industrial i Memòria Obrera de Port de Sagunt.
Natalia Antonino, destaca que "les dades avalen la promoció realitzada tant a nivell nacional com internacional. Continuarem treballant en eixa línia al costat de les empreses i serveis de la ciutat, per a la millora contínua de la qualitat i un destí sostenible".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny