Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Ecoembes, en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt, arriba a la nostra localitat amb el seu projecte “Te'n vas en bus”. Este pla consistirà en un autobús itinerant, a través del qual, durant nou dies, els ciutadans de Sagunt podran conèixer d'una forma més didàctica i original el correcte reciclatge dels residus.
Del 12 al 20 de desembre, este autobús realitzarà fins a vuit recorreguts diaris de 45 minuts per la localitat, amb diferents parades (Pl. Cronista Chabret, Av. 9 d'octubre, Av. Camp de Morvedre, Av. Hispanitat). El recorregut del tour començarà a rodar a les 16 hores del dilluns 12 de desembre i finalitzarà a les 20 hores del dimarts 20 de desembre.
A l'interior de l'autobús, una locució, explicarà als usuaris els valors culturals, naturals i mediambientals de la població. Tot amb l'objectiu de sensibilitzar als habitants del municipi sobre la importància de reciclar els envasos que es dipositen tant en el contenidor groc (envasos de plàstic, llandes i briks) com en el contenidor blau (paper i cartó) i motivar-los per a arribar a ser el municipi que més i millor recicle estos residus. Posant l'accent en els nous contenidors marrons per a matèria orgànica amb els quals conta la població i la seua ubicació.
A més a més, els transeünts podran gaudir d'un espai a l'aire lliure i d'accés gratuït, al costat de la unitat mòbil, en el qual hi haurà situada una parada de bus amb panells informatius sobre el reciclatge, així com també membres de l'organització orientant i explicant qualsevol qüestió sobre el reciclatge i les zones mediambientals/paratges del terme de Sagunt.
Finalment cal assenyalar que, en finalitzar el tour, a cadascun dels passatgers se'ls proporcionarà un fullet/resum de la guia de reciclatge, el qual contindrà una part retallable, per a canviar per un regal en un dels cent comerços col·laboradors de la ciutat.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny