El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

El Ple de l'Ajuntament de Sagunt ha aprovat per unanimitat la moció presentada per Ciudadanos, la qual té com a objectius principals eradicar la violència i promoure valors com el respecte en l'esport base.
La moció llegida per Raúl Castillo, té com a principals motius l'augment de la violència en l'esport aficionat i en l'esport base, ja que en la temporada 2015/2016 en l'àmbit estatal va haver-hi incidents en 1 de cada 57 partits de futbol no professional, front al ràtio d'1 de cada 70 partits en la temporada anterior. A més, l'esport posseeix determinades característiques que, ben enfocades, tenen un caràcter socialitzador.
Per a eradicar este tipus d'incidents, la moció arreplega dos aspectes fonamentals.
En primer lloc la promoció del respecte a través de les AMPAs, associacions i clubs esportius d'àmbit municipal impartint xarrades i atorgant informació a l'inici de la temporada. A més, l'Ajuntament oferirà activitats que promoguen este tipus de valors, dirigides a xiquets de fins a 16 anys.
D'altra banda, la campanya dissenyada per a lluitar contra la violència en l'esport, també informarà i formarà tots els monitors i monitores, àrbitres i, en general a tot el personal relacionat amb les escoles esportives municipals, sobre com actuar i intervenir en situacions violentes, també sobre com fomentar el joc net entre els menors.
La moció també incloïa el lliurament d'un premi que estimulara el joc net a “l'Afició més respectuosa amb els valors de l'esport” i al “Club més respectuós amb els valors de l'esport”, no obstant açò, a proposta de Compromís a través d'una esmena, este punt va ser eliminat de la moció.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+