El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El Casal Jove del Port de Sagunt albergarà l'actuació de Mi.amargo, que estarà acompanyat de Shine i H de Cain & Gratto. El concert serà el dissabte 20 de maig a les 20 hores

La 8a edició del Festival d'Art Urbà Més que Murs, que organitzen les regidories de Joventut i Infància, Memòria Històrica i Turisme de l'Ajuntament de Sagunt comptarà, dissabte que ve 20 de maig, a les 20 hores, amb un concert de música en directe al Casal Jove del Port de Sagunt. Els artistes que hi participaran són Mi.amargo, acompanyat per la jove proposta local Shine junt amb H de Cain & Gratto. L'entrada al concert serà gratuïta, encara que cal reservar l'entrada amb antelació: https://www.notikumi.com/.
L'artista principal, Mi.amargo, és una de les promeses del panorama musical nacional, natural de Barcelona. En la seua música subvertix el gènere urbà i arrisca amb el seu estil únic i ple de referències. Este estiu va traure el seu tercer LP Palomitas en el suelo, amb Halley Records, una col·lecció de deu cançons singulars que narren històries quotidianes, improbables i heterodoxes amb un rerefons cinematogràfic.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+