El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Durant els mesos de juny, juliol i agost es desenvoluparà el programa Estiu a la Mar a les platges del Port de Sagunt i Almardà

El programa Estiu a la Mar 2023 es realitzarà durant els mesos de juny, juliol i agost d'enguany a les platges del Port de Sagunt i Almardà. Durant el seu transcurs es realitzaran competicions esportives, així com activitats físiques terrestres i aquàtiques, a més de campus esportius. El regidor delegat d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt, Javier Timón, junt amb una de les tècniques del departament d'Activitat Física, Salut i Esports, Teresa Ferri, han presentat el programa en el saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt.
«Volem destacar que continuem impulsant i desenvolupant el Punt Nàutic, amb més i millors activitats cada any», ha afirmat Javier Timón. El programa Estiu a la Mar també inclourà classes de ioga i gimnàstica, com és habitual. A més, diferents clubs de la localitat han proposat diverses competicions esportives, com la travessia nadant, tornejos de vòlei platja, tenis platja o handbol platja, etcètera. Javier Timón ha volgut fer èmfasi en una de les novetats del programa d'enguany, la primera regata de paddle SUP.
Es tracta, per tant, d’«una proposta d'activitats molt variades per a complir amb el principal objectiu de l'esport i l'activitat física», ha assegurat Javier Timón. Així mateix, ha posat en valor l'espai en el qual es desenvoluparà el programa d’Estiu a la Mar, les platges del Port de Sagunt i Almardà, a les quals ha definit com «un magnífic entorn».

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+