Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El Consell de la Infància de Sagunt visita dilluns que ve 21 les Corts Valencianes. La visita es tracta d'una activitat emmarcada dins del projecte “Connectant amb els objectius del desenvolupament sostenible” en el Dia Universal del Xiquet.
Diversos membres del Consell, del com formen part joves del grup HRJOVE, així com corresponsals dels IES de Sagunt, tenen la tasca de llegir un manifest, preparat prèviament, per a presentar propostes que garantisquen els drets dels joves, xiquets i xiquetes de la nostra comunitat, en relació amb el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible recollits en l'Agenda del 2030 del’ONU.
En total set adolescents tindran 4 minuts per a, des del faristol, argumentar i defensar les seues iniciatives sobre la dimensió Planeta. Est és un dels temes presents en l'acte: Persones, Planeta, Prosperitat i Paz. Els objectius que arrepleguen aquesta dimensió planeta són: l'objectiu d'aigua i sanejament, l'objectiu de producció i consum sostenibles, l'objectiu d'acció pel clima, l'objectiu d'oceans i vida submarina i l'objectiu d'ecosistemes terrestres.
L'acte del dilluns és una activitat de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, a través de la Direcció general de Cooperació en col·laboració amb Unicef, en el marc del projecte Ciutats Amigues de la Infància, del qual el nostre municipi de Sagunt forma part.
A les Corts assistiran un total de 90 alumnes de diferents municipis de la Comunitat Valenciana, en representació dels IES, Corresponsals de Joventut o del Consell d'Infància, com en el cas de Sagunt.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny