Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Els tallers sobre Comerç Just i Consum Responsable en els centres educatius de Sagunt s'emmarquen dins del projecte “Sagunt, ciutat pel Comerç Just” que desenvolupa la ONGD La Tenda de Tot el Món en col·laboració amb la regidoria de Cooperació de l'Ajuntament de Sagunt.
Esta activitat tancarà el primer trimestre escolar i s'està realitzant des d'ahir dilluns fins demà dimecres 21 de desembre. Compta amb la participació de l'IES Eduardo Merello, el CEIP María Yocasta Ruiz Aguilera i el col·legi María Inmaculada, i es treballarà amb l'alumnat de Primària, ESO i Batxillerat en 10 sessions, on s'analitzaran els models de consum, les repercussions que impliquen en una economia global i l'alternativa que suposa el Comerç Just en l'Economia Social.
Estos tallers se sumen als realitzats entre el 21 i el 25 de novembre en tots els cursos d'Educació Infantil, Primària i ESO del col·legi San Pedro, 13 tallers que van poder realitzar-se en La Tenda de Tot el Món i on l'alumnat va poder conéixer de primera mà què és una Tenda de Comerç Just, i tot el treball en sensibilització que realitza en estos espais vius a més del de comercialització.

Segons explica el regidor de Cooperació, Guillermo Sampedro, “la Tenda porta més de 18 anys treballant per a donar a conéixer el comerç just i el consum responsable. Amb esta campanya, volem sumar-nos com a Ajuntament i afavorir la difusió entre els més joves d'altres models de compra i de consum més solidaris i justs”.
En total més de 500 alumnes de Sagunt van a participar directament en estes activitats d'educació per al desenvolupament, un fet que acostarà a Sagunt cap a la consecució del títol de Ciutat pel Comerç Just. D'altra banda, cal destacar que esta xifra serà major ja que es van a realitzar altre tipus d'activitats, com l'exposició “Millor si és Just” en l'IES Eduardo Merello del Port de Sagunt durant esta setmana, o les fires gestionades pel propi personal docent del centre i/o alumnat en l'Escola Oficial d'Idiomes de Sagunt del 9 al 22 de desembre i en l'IES Jorge Juan del 16 al 21 de desembre en el Mercat Nadalenc.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny