El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La signatura del patrocini tindrà una validesa de dos anys

El Club Balonmano Puerto Sagunto i l'empresa Fertiberia, S. A. han signat l'acord de continuïtat de patrocini per dues temporades més a l'Ajuntament de Sagunt. A l'acte han assistit el president del Club Balonmano Puerto Sagunto, Juanjo Bataller; el director de la fàbrica de Fertiberia de Sagunt, Juan Arbona; l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; i els portaveus dels diferents grups polítics municipals. A l'acte també han assistit el regidor delegat d'Esports, Javier Timón, els jugadors del primer equip, així com el cos tècnic del club.

El president Club Balonmano Puerto Sagunto, Juanjo Bataller, ha ressaltat: «És una gran satisfacció que dos anys més Fertiberia es comprometa amb el club per a ajudar-lo i sobretot enguany que hem aconseguit l'ascens a la Lliga Asobal». Al final de l'acte, Bataller ha agraït a l'Ajuntament de Sagunt i a tots els grups polítics el seu suport perquè «tots estem remant junts perquè això vaja avant».

Per part seua, el director de la fàbrica de Fertiberia de Sagunt, Juan Arbona, ha donat les gràcies al club perquè «porteu el nom de Fertiberia, a més amb moltíssim orgull per ahí, teniu una afició boníssima i sou un equip súper lluitador.» A continuació, ha afegit que és un orgull que l'equip porte el nom de Fertiberia.

Finalment, l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno ha agraït a Fertiberia «que continueu sent un referent de responsabilitat social corporativa i d'entendre que les empreses no poden vindre al nostre municipi com una espècie de bambolla que no s'interrelaciona amb la resta de coses que passen al voltant de l'empresa, sinó que precisament hi ha sinergies que aportar.» Després l'alcalde ha destacat que Fertiberia és un referent per a «fer una ciutat més social, en el qual l'esport, com no pot ser d'una altra forma, ha de ser un dels eixos fonamentals.»
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+