El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles


El Centre Cultural Mario Monreal acollirà el pròxim diumenge, a partir de les 18.00 hores, la projecció d'una doble sessió de cinema de manera gratuïta. La primera de les dos pel·lícules projectades serà Benvinguts al Nord, una pel·lícula que narra la història de Fhilippe Abrams, un encarregat de l'oficina de correus de la localitat de Salon-de-Provence, qui per a animar a la seua dona depressiva, fa trampes perquè el traslladen a la costa, encara que malauradament el destinaran a una xicoteta ciutat del nord, denominada Bergues. I mira per on als Abrams els horroritza el nord del país.
Tot seguit, serà el torn del film La Nit dels Morts Vivents, una història on les radiacions procedents d'un satèl·lit provoquen un fenomen terrorífic: els morts ixen de les seues tombes i ataquen els homes per a alimentar-se. L'acció comença en un cementeri de Pennsylvania, on Barbara, després de ser atacada per un mort vivent, fuig cap a una granja. Allí també s'ha refugiat Ben. Tots dos construiran barricades per a defensar-se d'una multitud de despietats zombies que només poden ser vençuts amb un colp al cap.
Per a esta doble sessió, l'entrada serà gratuïta i l'aforament limitat. La primera de les pel·lícules és apta per a tots els públics i la segona està recomanada per a majors de 18 anys. Així mateix, cal assenyalar que en esta programació col·laboren la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt amb l'Associació Cultural Pezenelagua.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+