Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El públic podrà gaudir, a més de l'espai de food trucks i market, d'un escenari musical

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la regidora de Turisme, Natalia Antonino, han inaugurat la primera edició del festival 'Callejeando Food Fest', a la qual també han assistit membres de la corporació municipal, i que estarà obert fins al 30 de juny.
En este festival familiar d'entrada gratuïta es podrà gaudir de gastronomia internacional, actuacions musicals en directe, mercat, exhibicions, discjòqueis, zona infantil i espectacles de màgia, entre altres. Es podrà assistir en els horaris de 12.00 a 02.00 hores els divendres, dissabtes i diumenges; i el diumenge 23 de juny, vespra del dia de Sant Joan, fins a les 03.00 hores. Entre setmana els horaris seran de 18.00 a 00.00 hores.
El públic podrà gaudir, a més de l'espai de food trucks i market, d'un escenari musical pel qual passaran gran quantitat de grups locals i discjòqueis que faran gaudir de grans vetlades.

Hui, 21 de juny, ha actuat a les 19 hores a la ciutat jardí La Gerència, on se situa este festival, el concert de Verlin i esta nit, a les 23 hores, serà el torn dels Manolos Plateados. Demà a les 12.30 actuarà Batería Baja, a la vesprada a les 19 hores serà el torn de Natura i a les 23 hores de The Lorian. El diumenge a les 12.30 actuarà Fantuka, a les 19 hores estarà en concert Pau Monteagudo i a les 24 hores serà el torn de Rots. El dilluns 24 actuarà Divertilandia a les 18 hores i a les 20 hores hi haurà un concert 'Yo vivo navegando'. El dimarts 25 a les 20 hores estarà en concert Huracán romántica i el dimecres 26 tornarà a actuar Pau Monteagudo a les 20 hores. El dijous 27 a les 20 hores el públic podrà gaudir d'Old Barrel a les 20 hores i a les 22 hores hi haurà sessió de DJ’s. El divendres 28 a les 19 hores actuarà Nodoyunas i a les 23 hores Escuela de Calor. El dissabte a les 12.30 serà el torn de Verlin i a les 19 de Zanguangos, acabant el dia amb el concert de Replay que serà a les 23 hores. L'últim dia del festival actuarà a les 12 hores 'Yo vivo navegando'.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny