Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Milers de persones es van concentrar en els nuclis de Sagunt i el Port de Sagunt per a celebrar el triomf de la selecció espanyola

L'Ajuntament de Sagunt va habilitar diumenge passat dos pantalles gegants a la plaça Cronista Chabret i al Triangle Umbral perquè la ciutadania poguera veure la final de l'Eurocopa. Esta iniciativa s'emmarcava dins de la campanya 'Sagunto Turismo con la Roja' i també va comptar amb la participació de les Federacions de Penyes de la ciutat.
L’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, assegura que eixe balanç és "positiu" i descriu el moment com "una nit per a recordar". "Milers de persones es van concentrar al voltant d'estos punts neuràlgics de la ciutat per a celebrar la victòria de La Roja", afig el primer edil.
Darío Moreno afig: "Patirem i cridarem amb ells, però finalment va haver-hi una catarsi col·lectiva, una gran celebració al voltant d'esta quarta Eurocopa que aconseguix la selecció espanyola, i l'aconseguix com un gran equip". Així mateix, fa un paral·lelisme entre el combinat nacional masculí de futbol i la ciutat: "Haver-ho pogut viure com el gran equip que som en este municipi ha sigut, sens dubte, un privilegi".

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny