Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha tancat l'acte parlant sobre polítiques de sostenibilitat

Hui s'ha celebrat el Fòrum ASECAM de Sostenibilitat Ambiental a la Casa de Cultura Capellà Pallarés de Sagunt. L'objecte d'esta jornada ha sigut el canvi climàtic i el debat sobre les mesures que s'estan prenent en l'àmbit local per a mitigar-lo. El fòrum s'ha estructurat en quatre taules de treball: mobilitat sostenible, energia sostenible, solucions basades en la naturalesa i economia circular.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, que ha tancat l'acte, ha explicat: "Quan parlem de democratització i de polítiques de sostenibilitat és important que pensem en com podem fer que tothom incorpore eixes pràctiques que considerem positives al seu dia a dia. D'esta manera, la transició que volem veure en tots els àmbits, realment podrà arribar a tota mena de persones i a tot tipus d'empreses".
A més a més, en la jornada han participat diferents empreses, entitats i institucions: Iberdrola, PowerCo, AVAESEN, Sapiens Energía, CEACV, la Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori, ALVINESA i la direcció general de Qualitat Ambiental i Educació Ambiental.

El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)