Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña

El pròxim 4 de març de 17 a 21 hores tindrà lloc al Casal Jove la 1a Trobada de Joves "No sóc el meu futur, sóc el meu present". Esta activitat s'emmarca dins del treball dut a terme pel Grup Impulsor del Fòrum Jove que elabora el Pla Integral de Joventut de Sagunt al costat de l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Sagunt.
Esta iniciativa té la intenció d'anar concretant les propostes que configuraran els eixos fonamentals sobre els quals pivotarà el resultat del Pla Integral de Joventut de Sagunt a partir d'un procés conjunt i participatiu obert a tots els joves del municipi.
L'objectiu de la trobada serà crear un espai de propostes públiques a l'hora d'abordar les principals problemàtiques i necessitats detectades durant estos últims mesos. La trobada vindrà acompanyada d'un ambient lúdic on es programaran recitals de poesia, acústics, concerts de rap i un berenar de bunyols amb xocolata en l'espai assembleari del Casal Jove.
La programació completa serà la següent:
A les 17.00 hores, concert amb:
GOTAMA + SALOMÉ CASTRO + SÉPIOL + FREAK FROGS
De 18.00 a 19.00hores, decideix amb nosaltres:
Canviem bunyols per propostes. Berenem i decidim en l'espai assembleari del Casal
Jove.
A les 19.30 hores, concert Rap x Xiques:
GATA CATTANA + TESA + MACHETE EN LA BOCA
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny