Els saguntins i les saguntines que compleixen cent anys en 2023 han sigut homenatjades per l'Ajuntament
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor de Majors, Alejandro Sotoca, han entregat una placa commemorativa i un ram de flors a les 5 persones majors centenàries del municipi