El ple municipal concedix la Medalla de Plata de la ciutat de Sagunt al periodista Ignacio Belzunces
Durant la seua trajectòria, va cobrir la reconversió industrial del Port de Sagunt, va fundar el periòdic El Económico i va participar en el naixement de la fira comarcal de Sagunt i de la Unión Musical Porteña