El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
L'activitat, promoguda per RIUMED i la Universitat de València en col·laboració amb l'Ajuntament de Sagunt, tindrà lloc el dilluns 6 de juliol a les 17.30 hores

La sala d'actes del Casal Jove del Port de Sagunt acollirà dilluns que ve 6 de juliol, a les 17.30 hores, un taller d'interpretació cartogràfica dels riscos d'inundació en la conca del riu Palància. L'activitat està organitzada pel grup d'investigació RIUMED i la Universitat de València en el marc de la col·laboració que mantenen amb l'Ajuntament de Sagunt. La inscripció és gratuïta i es pot realitzar a través d'este enllaç.
Es tracta d'una iniciativa participativa en la qual les persones assistents treballaran en grups reduïts amb diferents materials, principalment cartogràfics, per a millorar la seua comprensió sobre el risc d'inundació i conéixer millor les característiques de la conca del Palància.
El taller inclourà tres activitats principals: l'estudi de la conca i la xarxa de drenatge per a identificar el recorregut de l'aigua fins a la seua arribada a Sagunt, l'anàlisi i interpretació de la cartografia de risc de l'àrea d'estudi i la presentació de fonts d'informació oficials i fiables per a consultar en cas de situacions de perill.
A més, al llarg de la sessió es realitzaran diversos qüestionaris que permetran avançar en la investigació sobre la percepció i el coneixement ciutadà d'este risc, amb l'objectiu de contribuir al disseny d'estratègies de prevenció més efectives. La participació està limitada a un màxim de 60 persones distribuïdes en grups de fins a sis integrants.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+