El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

Els premis literaris «Ciutat de Sagunt», organitzats pel Gabinet de Promoció del Valencià, arriben enguany a la XX edició.
De les 107 obres rebudes de tota l’àrea lingüística –42 més que l’any passat–, opten al XIV Certamen de Teatre «Pepe Alba» un total de 28 obres, el doble que en l’edició anterior; per al XIX Certamen de Narrativa s’han presentat 28 originals, i 49 obres competiran en el XX Certamen «Jaume Bru i Vidal» de poesia, el més veterà i el que inicià la convocatòria amb la creació del Gabinet l’any 1997.
El regidor de Promoció del Valencià, José Manuel Tarazona, ha declarat que “és una satisfacció veure com any rere any els premis literaris «Ciutat de Sagunt» es consoliden com uns dels més prestigiosos del nostre país en les tres modalitats. Ha sigut significatiu l'augment de la participació, 107 obres en valencià avaluades per un jurat de reconegut prestigi”. Tarazona ha volgut donar les gràcies “tant als escriptors com al jurat per la seua implicació i la seua labor” i convidar a l'acte de lliurament dels premis, el pròxim 10 de novembre.
El jurat de poesia ha estat format pels poetes Manel Rodríguez-Castelló, Antoni Ferrer i Manuel Bellver; el de narrativa pels escriptors Manel Joan Arinyó, Raquel Ricart i Nel·lo Navarro, i el de teatre pels professionals de l’escena Lola López, Antoni Ruiz i Ismael Bereje. Les diverses reunions dels jurats tingueren lloc el passat 29 de setembre a les dependències de l’Ajuntament de Sagunt, de les quals van eixir els tres guanyadors d’enguany, que ja estan avisats.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+