Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
S'han distribuït un total de 118 cubetes entre 17 centres educatius de Sagunt i el Port de Sagunt. Cada contenidor està identificat amb colors i pictogrames per a facilitar l'aprenentatge dels més xicotets

La Societat Anònima de Gestió (SAG) continua el seu compromís amb la sostenibilitat en els col·legis de Sagunt i el Port de Sagunt, implementant millores en la recollida selectiva, gestió de residus i reciclatge.
En una nova iniciativa per a promoure l'educació ambiental, l'empresa pública ha renovat les cubetes en 14 centres d'Infantil i Primària, 2 centres de formació d'adults i 1 d'educació especial. En total, s'han distribuït 118 contenidors.
Cadascuna d'estes cubetes està dissenyada per a facilitar la separació de residus, identificades amb colors i pictogrames que permeten als més xicotets aprendre de manera senzilla i efectiva. Esta mesura no sols reforça la infraestructura de reciclatge, sinó que també busca inculcar hàbits sostenibles en els alumnes des de primerenca edat.
A més de millorar la gestió de residus, esta mesura busca transformar les aules en un espai on els estudiants es convertisquen en protagonistes del canvi cap a un futur més sostenible.
L'educació és clau per a garantir que les pròximes generacions cresquen amb una consciència ambiental sòlida i s'involucren en pràctiques que afavorisquen la reducció, reutilització i reciclatge de materials.
Des de la SAG es vol destacar la importància d'involucrar a la comunitat educativa en la protecció del medi ambient, recordant que des de les aules també es pot contribuir de manera significativa a cura del planeta.
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)