L'Ajuntament de Sagunt inicia els treballs per a eliminar l'escaló de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa
L'actuació, amb una duració aproximada de 15 dies, millorarà l'accessibilitat i reforçarà la seguretat en el litoral nord durant la temporada de bany
La Casa Municipal de Cultura acollirà dimecres que ve, 27 de juny, l’exposició ¡Ven a mi patio!, de Mari Carmen Salinas, alumna de la Universitat Popular. La mostra estarà exposada a partir de les 19 hores i es una col·lecció de peces de ceràmica dissenyades i creades artesanalment. L’autora és l’encarregada de crear, cuinar i pintar els testos, de diferents grandàries i colors i d’estil modern.