El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Les persones participants podran gaudir d'exposicions, tallers i altres activitats. Este matí hi ha hagut una marxa a l'ermita de Sant Cristòfol

La 18ª Setmana Cultural de les Persones Majors va començar ahir dilluns 8 de maig i tindrà lloc fins al divendres 12 de maig, amb la presentació d'estes jornades i la representació de l'obra Contigo aprendí a càrrec del grup Ladies del Teatro de l'Asociación de Mujeres Salud y Ocio. En la presentació de la setmana va estar present l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor de Majors i de Serveis Socials, Alejandro Sotoca; i altres regidors de l'Ajuntament.

D'altra banda, este matí el Trinquet de Sagunt ha sigut el punt de partida i de finalització d'una marxa a peu per a les persones majors. Al voltant de 100 participants han caminat fins a l'ermita de Sant Critòfol. També han gaudit d'un esmorzar al parc situat abans de pujar a l'ermita i han rebut unes motxilles de regal. En la marxa ha participat el regidor Alejandro Sotoca. I abans de la caminada, s'han acostat per a departir amb els i les particpantes, l'alcalde, Darío Moreno, i el regidor de l'Equip de Govern, Pepe Gil.

Durant esta setmana s'oferiran diferents activitats, que s'han organitzat des del departament de Serveis Socials de Sagunt, el Consell Municipal de Persones Majors de Sagunt i el Sistema Públic Valencià de Serveis Socials, en col·laboració amb diverses entitats i associacions.
Les activitats es realitzaran tant al matí com a la vesprada i estan repartides en diferents llocs de tots dos nuclis, per la qual cosa es podrà utilitzar l'autobús de línia regular entre Sagunt i el Port de Sagunt fent ús del tiquet municipal. Els participants podran gaudir d'activitats esportives, exposicions, tallers creatius i una visita al Bioparc, entre altres activitats.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+