Sagunt celebra del 6 a l'11 de juliol una nova edició de Sagunt trau l’orgull amb cinema, arts escèniques, reflexió i reivindicació
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+
Este matí l’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, s’ha reunit amb el vicerector de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, Jorge Hermosilla, i la degana de la Facultat de Geografia i Història, Ester Alba perquè l’Ajuntament de Sagunt signe un conveni de col·laboració amb la facultat de Geografia i Història de la Universitat de València per a l’elaboració d’un Pla Director que determine els terminis i el full de ruta per a la candidatura de Sagunt a Patrimoni de la Humanitat.