La renovació del parc de contenidors es troba en l'última fase d'implantació en el municipi de Sagunt
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
Este matí l’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, s’ha reunit amb el vicerector de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, Jorge Hermosilla, i la degana de la Facultat de Geografia i Història, Ester Alba perquè l’Ajuntament de Sagunt signe un conveni de col·laboració amb la facultat de Geografia i Història de la Universitat de València per a l’elaboració d’un Pla Director que determine els terminis i el full de ruta per a la candidatura de Sagunt a Patrimoni de la Humanitat.