El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

El pròxim 25 d'agost, Sagunt acollirà la projecció del llargmetratge Es por tu bien amb motiu del cicle Gas Natural Fenosa de Cine Itinerante Verano 2017. La iniciativa impulsada conjuntament per Gas Natural Fenosa i l'Academia de Cine, farà parada a Sagunt amb l'assistència d'una de les protagonistes de la pel·lícula, Mari Paz Sayago, qui la presentarà en un col·loqui que complementarà la projecció i permetrà els cinèfils del municipi descobrir les curiositats i anècdotes del rodatge.
La projecció, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sagunt a través de la regidoria de Joventut que completa la oferta de Cinema d’Estiu, començarà a les 22 hores en la plaça de la Concòrdia (al Port de Sagunt) i serà d'accés gratuït fins a completar aforament.
Sagunt és la huitena parada de la novena edició d'una iniciativa que passa per deu ciutats de la geografia espanyola a les quals portarà els llargmetratges que han marcat 2016 i els primers mesos de 2017.
Protagonitzada per José Coronado, Javier Cámara i Roberto Álamo, Es por tu bien narra el malson al qual s'enfronten tres pares quan les seues filles els presenten als seus nóvios, que inevitablement seran uns individus ‘menyspreables’ que només busquen una cosa de les seua meravelloses xiquetes. Eixe horrible dia acaba d'arribar per a Arturo, Poli i Chus.
Mari Paz Sayago és un rostre televisiu molt conegut gràcies a la sèrie Allí abajo i també compta amb nombroses pel·lícules en la seua trajectòria com Kiki, el amor se hace o Carmina o revienta.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+